Gleznele doare de la alergare, Sfaturi pentru alergătorii începători : Calin Cyfer Blog

Dureri ale gleznei si piciorului | Cauze, simptome si tratamente – Voltaren

Cyfer : Color : Cuprins Sfaturi pentru alergătorii începători La câteva luni după ce am devenit raw veganam simțit un surplus major de energie. Trebuia să mă mișc, să fac ceva, așa că am ales să devin alergător. Această activitate se potrivește cel mai bine cu mine. Se întâmpla la vârsta de 37 de ani, după 17 ani de inactivitate. Din cauza lipsei de experiență, în primul an am făcut multe greșeli în antrenament.

M-am antrenat prea mult și prea intens, am participat la 6 semi-maratoane, dintre care 4 montane. E o greșeală clasică.

Urmarea a fost că înalergatul a devenit neplăcut, progresul inexistent, durerile de gleznă supărătoare. Înam descoperit o nouă abordare și totul merge excelent. Alerg încet, alerg pe suprafețe prietenoase. Fac progrese remarcabile de la o săptămână la alta. Am redescoperit plăcerea de a alerga și felul în care această activitate cultivă atât trupul cât și mintea.

medicamente de întărire în comun diagnosticul de tratament cu artroza deformantă

În acest articol, voi oferi câteva sfaturi pentru cei care doresc să înceapă alergatul, astfel încât să nu facă aceleași greșeli pe care le-am făcut eu. Aleargă ușor Pentru un începător, chiar și o alergare ușoară poate fi un stres major pentru corp, deși nu e evident de fiecare dată. Pentru a experimenta gradul de stres, aleargă vreo minute, după care oprește-te și urmărește atent ce se întâmplă gleznele doare de la alergare interiorul organismului. Vei simți cum gleznele doare de la alergare bate puternic și diferite părți din corp zvâcnesc, semn că se lucrează intens în acele zone.

Atunci când suntem în plin efort, mintea poate fi absentă, sau concentrată boala țesuturilor moi ale genunchiului alte aspecte și atunci uităm de propriul corp. Ajungem să facem un antrenament mult prea dur, ce necesită o recuperare mai mare de o zi. Dacă o ținem așa, în următoarele zile vom fi din ce în ce mai obosiți, cu unguent de calmare a durerii osteochondroza dureri în corp și în scurt timp putem chiar abandona alergatul, sau să ieșim din frecvența propusă de alergare.

Sunt două rezolvări pentru a ține sub control nivelul efortului. Una este subiectivă, alta obiectivă. Cea subiectivă presupune alergatul la un nivel de efort ce permite conversația liberă. Atunci când alergi, trebuie să poți să vorbești într-un ritm normal, să poți să termini propozițiile, ca și cum ai sta pe loc.

Varianta obiectivă presupune achiziționarea unui ceas cu o curea de măsurare a pulsului. Apoi se stabilește pulsul maxim pentru alergarea ușoară și trebuie să urmărești să nu-l depășești. Am vorbit despre felul în care se stabilește acest puls într-un alt articol: Alergarea fără ego.

Pentru un alergător începător, s-ar putea să fie imposibil să alerge mai mult de 5 minute, fără să depășească acel puls. Alerg până când am depășit pulsul, sau simt că-mi pierd răsuflarea și nu mai pot vorbi coerent, atunci mă opresc și merg, până simt că pot alerga iar.

Beneficiile alergatului ușor sunt imense. În zona periferică, mitocondria din fibra musculară crește în volum și în număr, se deplasează mai aproape de periferia celulei pentru a fi mai apropiate de sursa de oxigen din sânge.

Toate acestea se întâmplă în timpul alergatului ușor, fără să fim nevoiți să ne întrebuințăm prea tare, cerșind astfel o accidentare. Fără asfalt, ciment, beton, drum pietruit Nu suntem făcuți să alergăm pe aceste suprafețe.

Poți să ai pantofi cu super amortizare, o talpă de 1, 2, 3 cm.

Glezna durere ligament alerga, glezna...

Nu te vor ajuta. Impactul alergării va fi major și aceste șocuri vor fi transferate în tot corpul, efectele nu vor întârzia să apară: dureri în zona gleznelor, a genunchilor, a șoldurilor sau chiar a coloanei. Pentru cei care locuiesc în orașe, recomand ca suprafață pentru alergare: iarba unui parc sau pista de atletism.

Cei care locuiesc gleznele doare de la alergare de munți, pot alerga pe drumurile de pământ din păduri, dar nu pe drumurile forestiere pietruite. Cei care stau aproape de plajă, au norocul să alerge pe nisip. Puteți păstra asfaltul pentru cursele la care doriți să participați, dar nu pentru antrenament. Încălțăminte minimalistă Prin încălțăminte minimalistă mă refer la picioare goale, sandale huarachessau încălțăminte cu talpă extrem de subțire și plată de exemplu pantofii de plajă, făcuți pentru a nu te tăia în pietre.

Încălțămintea minimalistă va pune rapid corpul într-o postură foarte apropiată de cea naturală.

De Ce Îmi Doare Glezna După Ce Alerg, Aveti întrebări pentru kinetoterapeutii nostri?

Încălțămintea normală sportivă, cu multă amortizare, nu face altceva decât să scoată din joc laba piciorului. Aceasta este dotată cu un mecanism extrem de elaborat și complicat. Are propria amortizare. Dacă o scoatem din joc, forma are de suferit și de aici toate încheieturile de deasupra gleznei, pentru că acestea nu mai funcționează optim.

Gleznele doare de la alergare sporită cu alergarea minimalistă la început. Mușchii labei piciorului sunt adormiți de ani de zile petrecuți în încălțăminte.

Au nevoie de timp pentru a se dezvolta. Trebuie alergat încet, puțin și precaut. După ce v-ați obișnuit cu forma de alergare, se poate alerga apoi în încălțări obișnuite, mai ales dacă sunteți nevoiți să alergați pe asfalt. Forma de alergare Stai vertical și apleacă-te în față, din tot corpul, nu doar din trunchi. Corpul trebuie să rămână în continuare drept.

Instinctiv, vei pune în față un picior, ca să nu cazi. Dacă vei continua aplecarea în față, vei pune și următorul. Așa începe deplasarea.

din care durerea în articulația șoldului toate tratamentele de crunch articulare

După un timp, vei începe să dai din mâini, pentru echilibru. Asta este alergarea.

321sport VLOG: respirația pentru alergători [episodul #4]

O cădere controlată înainte. Pentru a menține această formă, aproape toți mușchii din corp lucrează, pentru a te menține drept, pentru a mișca picioarele și mâinile, pentru a respira.

Cred cu tărie că încălțămintea minimalistă va pune corpul în această postură, iar atunci când nu mai putem să o ținem corect, trebuie să ne oprim pentru relaxare.

Recuperarea după alergare După ce alergarea s-a terminat, începe procesul de recuperare.

Durere Intre Genunchi Si Glezna Cand Alerga

Obiectivul acestui proces este ca în următoarea zi să putem să fim odihniți, cu corpul în bune condiții pentru un antrenament următor. Recuperarea începe cu o mișcare ușoară pentru începători înseamnă mers. Asta va ajuta la relaxarea mușchilor și evacuarea acidului lactic din ei.

Acasă trebuie să ne cântărim și să bem atâta apă, câtă greutate am pierdut pe parcursul alergării. În mod anecdotic, unii se bucură că au slăbit x kilograme după o alergare.

Mini-ghid: 7 accidentari provocate de alergare – evitare si recuperare.

De fapt nu au slăbit, doar s-au deshidratat. Slăbirea va apărea în timp. Apoi trebuie pus la loc glicogenul consumat. Pentru asta, eu folosesc fructe. După alergare e o plăcere să mănânci o masă mono-fruct.

În timpul alergării, o parte din mușchi probabil s-au crispat, așa că mișcări ușoare de stretching sunt benefice. Gleznele doare de la alergare folosesc yogao sesiune de de minute.

Fă din alergat o meditație Atunci când alergi, trebuie să fii atent la atâția parametri: respirație, formă, nivel de gleznele doare de la alergare, pe unde calci, împrejurimile. Poți exersa concentrarea minții pe toți acești parametri. Va fi extrem de benefic și relaxant să-ți scoți mintea din obișnuitul zgomot al propriei vieți.

gleznele doare de la alergare

Te vei întoarce după alergare obosit fizic, dar odihnit mental, gata de lucru în propriul job. Poate pentru început, ar fi bine să renunțăm la muzică în timpul alergării, chiar dacă pare mai plictisitor în acest fel.

Dureri ale gleznelor

Sunt sigur că-ți va plăcea să fii tu cu tine, atent în sfârșit la propriul corp. Acestea sunt sfaturile mele, sper să vă ajute și să putem alerga împreună. Sport la alergat!

Similardiscuții